Reviews

★★★★★

“Professional, friendly and good e”

Zara

★★★★★

“ik vond het heel gezellig bij Hans en zou zeker nog een keer terug komen, hij doet het super goed en denkt graag mee, ook geeft hij goede service!”

Fien

★★★★★

“goed en gastvrij geholpen zal er zeker terugkomen”

Anneke

★★★★★

“Goede kwaliteit voor een goede prijs! Bovendien gezellig en hygiënisch.”

Marianne